torsdag 7. april 2011

Jeg vet at...

Til ære for Maria som er så fryktelig flott og fin, og på grunn av at det var noen ting jeg glemte å skrive i innlegget om Sula, så kommer det nå et "jeg vet at.." innlegg.

Jeg vet at...
- på Sula har de fryktelig mange av disse:
Apenes skrekk, VET jeg at de heter. Jeg vet også at det er litt rart at det er så mange av dem her, men ingen andre steder. Eller hva vet vel egentlig jeg? Dette er jo det eneste stedet jeg har vært nord for Lillehammer. Det vet jeg såklart.

Jeg vet at...
- når de bygger ut hus her på Sula bryr de seg fryktelig lite om hvordan sluttresultatet ser ut. Det er faktisk litt skremmende hvor stygge noen av disse husene ser ut. Eier de ikke noe som helst slags estetisk sans her?

Jeg vet at...
- her på Sula liker de regn.


Jeg vet at...
- her på Sula har de en fryktelig fin interiør/nips butikk, som jeg først oppdaget i dag. Synd for meg som kunne gått der og sett på alle fine tingene, og blitt evig glad i alle disse ukene.

Jeg vet at...
- på Sula er det veldig mange hyggelige folk.

Jeg vet at...
- på lørdag reiser jeg HJEM! Det vet jeg at jeg gleder meg til.

2 kommentarer:

  1. de har et apenes skrekk tre på Klepp!!!:)

    SvarSlett
  2. Tenk å få et æresbloggeinnlegg!? Eg blir rørt. Men mest av alt blir eg rørt av din skriveutvikling innen O-fagsjangeren.

    SvarSlett