onsdag 6. april 2011

Ting jeg savner i Oslo.

- OSLO!
- Et sosialt liv. All my friends <3 <3 <3
- LOPPIS! Skjønner ikke hva folk her oppe gjør på lørdager og søndager, når de ikke har loppis...
- Klesskapet mitt. OMG, jeg har jo ikke noooe å gå med her!
- Mulighet til å velge sko andre enn støvler og Converse.
- Kirkeveien 108, opp en trapp og inn en dør. Raggi og Maggi!
- Senga mi.
- Reinsdyr-koppen min. Her er det bare kjipe reklamekopper; "Sulaposten", "Sula cement" og "kjør Sula-ruta!".
- Trikken. Der er det masse mennesker.
- Våren og parken.
- Kongen og dronninga.
- Tiggeren utenfor Accessories.
- Kafé-livet.
Og helt til slutt, selvsagt: den blå neglelakken.

1 kommentar:

  1. Hanna hanna hanna. Her må jeg bare bryte inn altså! Mye likt savn her, MEN tiggeren uten for Accessories kan man IKKE savne! Hun er en sann plage jeg nesten daglig i Oslo må jage vekk med mitt harde hjerte! (det myke legges da vekk) Nei huff og huff. hihi.

    Liker bloggen. Koselig å lese om bygde norge når man sitter i støvete og støyete Manila. Klem k

    SvarSlett