lørdag 19. mars 2011

Oppdagelsesferd 2.

Ny dag uten diakonale oppgaver. Hva finner jeg på? Jo, går på tur såklart. Og hvordan ser Hanna ut når hun går på tur, er det nok mange som lurer. Særlig Sigrun, som jeg tror tenker veldig mye på hvordan det går med stilen min her oppe. Og sånn outfit-visning har jeg hørt er ganske in på blogger. Dette er tur-outfiten:
...og ja, frøken "venneløs-i-Sula" må faktisk ty til "tabildeavsegselvispeilet"-trikset. Nok om det.

På denne turen fant jeg til min store glede et turområde med kart og piler. Akkurat det jeg har vært ute etter.

Jeg passerte sauer, bekker, rastebenker, og gikk i fine naturomgivelser. Alt som hører til en god tur.
Ellers har jeg her i Langevåg oppdaget et litt spesielt fenomen. For slik ser husene ut på denne øya. Nesten alle hverfall...
 
Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke vil ha symmetriske hus...

1 kommentar:

  1. Veldig kjekt med de husene, slik unngår de nabokrangler som kommer av at man blir sjalu på naboen som har finere hus. Sula har skjønt det! Like hus til alle

    Hanna vår vakre sol
    du er lenger unna enn Gol
    På Sula du praktikanterer og blomstrer
    du selve Jesus fronter!
    Vi savner deg veldig i Oslo by
    Du må ikke bli værende der, nei fy!
    Kom tilbake og lek med oss
    vi lover å ikke sloss
    Vi synes du er nydeli`
    Du gjør oss veldig bli`
    Må du masse spennende se
    og av masse rart le
    den kommende uke
    ikke tråkk i noen ruke


    Hilsen brorkone Terese

    SvarSlett