mandag 28. mars 2011

Se hva jeg fant!

Etter en dag på kontoret hvor jeg har prøvd å gjøre litt oppgave-ting, ble jeg med Asbjørg på Årsmøte i Diakoniforbundet. Vi kjørte til Sjøholt (Sjøholt er tettsted og administrasjonssenteret i Ørskog kommune i Møre og Romsdal. Tettstedet har 1 219 innbyggere per 1. januar 2009, og ligger ved Ørskogvika i StorfjordenSunnmøre, (fryktelig uvesentlig, men likevel) hilsen wikipedia.org) hvor møtet ble holdt. Og på kirkesenteret, eller kontoret, var det en bruktbutikk. Og hva gjør Hanna mer glad enn en bruktbutikk som ikke ligger midt i Oslo sentrum, og derfor er drit billig?? Nada. Og se hva jeg fant!
Likevel var det litt hjerteskjærende, for jeg kunne jo ikke kjøpe med meg alt. Jeg har faktisk begrenset vekt på vei hjem. Så sofaene måtte bli stående, og jeg tok med meg det letteste og fineste jeg fant. Blant annet en boks å ha knekkebrødene i.

Dette var et fint plaster på såret ettersom jeg gikk glipp av starten på loppemarkedsesongen i Oslo.

En ny snøoppdatering: det snør fortsatt. DRIT store flak. Jeg tipper jeg er snødd inne i morra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar